Je wil dus een logo en een huisstijl
En dat doe je goed! Want een goed ontworpen logo en huisstijl creëert een professionele uitstraling. Dit geeft vertrouwen aan je potentiële klanten. En vertrouwen is de basis van alle relaties. REDmarketing helpt je hierbij door een op jouw bedrijf afgestemd uniek logo te ontwerpen. Daarnaast ontwerpen we een bijpassende huisstijl, zodat je een herkenbare en consistente communicatiestijl met jouw klanten krijgt.
Wat komt er kijken bij het huisstijl ontwerpen?
Waarschijnlijk heb je zelf al eens geprobeerd om een huisstijl te ontwerpen. Mmm, dat was lastiger dan je in eerste instantie dacht. Tja, ieder zijn vak zeggen ze weleens. Maar het is goed dat je er mee bezig bent geweest. Want jouw inbreng is namelijk heel belangrijk tijdens het ontwerpproces. Om een passend logo en bijbehorende huisstijl te ontwerpen is het nodig dat de ontwerper (REDmarketing dus) zich inleeft in de waarden, identiteit, doelgroepen en het gewenste imago van het bedrijf.
Daarom willen we eerst jou en je bedrijf leren kennen. Tijdens een uitvoerig kennismakingsgesprek vormen we ons dan een beeld van jouw bedrijf. Ter ondersteuning van dit beeldvormingsproces zullen we je vragen om een vragenlijst in te vullen waarin je marketingdoelstellingen, doelgroepen en het gewenste imago worden vastgelegd. Deze uitvoerige voorbereiding betaalt zich terug tijdens het huisstijl ontwerpen.
Wij ontwerpen, jij kiest de huisstijl die bij je past
Met de kennis die we uit het gesprek hebben opgedaan en de uitkomst van de vragenlijst gaan we aan de slag om meerdere huisstijl ontwerpen te creëren. Deze komen we dan bij jou presenteren. Jij kiest hieruit het tofste ontwerp. En dit concept werken we uit naar jouw unieke logo en huisstijl.
Klinkt dat goed?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Dan kijken we samen welke huisstijl bij jouw bedrijf past.
Rebranding; van bestaande huisstijl naar het ontwerpen van een nieuwe huisstijl
Misschien heb je al een huisstijl. Jaren geleden gemaakt, wellicht door jezelf. Maar zaken veranderen over tijd. Visies en ambities evolueren dan mee. Je groeit bijvoorbeeld, je krijgt andere inzichten of je doelgroep is veranderd. Allemaal zaken waardoor je huisstijl van toen niet meer past bij het bedrijf van nu. Dan is het tijd om je huisstijl aan te passen zodat het past bij de uitstraling van je huidige ambities.
Ook daarmee willen we je graag helpen. De overstap naar een nieuwe huisstijl kan namelijk voor veel bedrijven een sprong in het diepe lijken. Het is echter belangrijk om je huisstijl met de tijd mee te laten veranderen, zodat je imago voor je klanten relevant blijft. Wij bieden advies over de rebranding van je bedrijf en ontwerpen een passende nieuwe huisstijl.
Wil je dat we een nieuwe huistijl ontwerpen omdat de huidige niet meer je ambities vertegenwoordigt?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onder het genot van een kop koffie kijken we samen hoe wij de uitstraling van jouw bedrijf weer actualiseren.